Sunday, October 16, 2011

Useless me

Yeah, useless..that's the word, the perfect word to describe me. Kenapa useless? well..org xkn cari aku to solve their probs, sbb diorang tau, aku x leh n x tau nak buat apa, mcm mne nak solve masalah diorang n tolong diorang. Tapi yg aku ni pulak, bila ada problem..cari orang utk mintak advice, then boleh lah gak selesai kan. Diorang yg aku slalu cari ni adalah org2 yg aku syg, family, friends n more. But I always feel bad about myslef sbb x dpt tolong diorang, asyik diorang je tolong aku..when is my turn? bila n mcm mne aku nak tolong diorang? aku tau, aku ni x reti nak pujuk, klw bagi advice pon...kdng2 xkne dengan keadaan or lagi truk, xleh nak paham apa masalah diorang sebenarnya. benda ni dari dlu lagi, aku still xdpt nak ubah diri aku utk jd org yg useful, instead aku jadi useless, n membebankan orang lain. Aku fed-up mcm ni, xleh nak tolong org, kesian tp xleh nak tolong...well, isn't that just fucked up? rse mcm nak hilangkan diri je .Last2 jd beban kt orang lain..n it's depressing that way, I've always felt depressed..cme level depression je naik turun. "OTL *aku buat ni sbb dh boring sgt, tp at the same time..mls nak kluar..so, blog je lah*

No comments:

Post a Comment